Att inte alla ser att en rottweiler är det vackraste som finns övergår mitt förstånd What’s wrong with people..!
Och du naturligtvis helt opartisk här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att inte alla ser att en rottweiler är det vackraste som finns övergår mitt förstånd What’s wrong with people..!
Haha - börjar det här utvecklas till en ”min hund är sötast”-tråd?
Och du naturligtvis helt opartisk här?
Håller med! Det här är den allra vackraste rasen enligt mig, smälter varje gång jag ser en även vissa av vallhundsraserna. Tyvärr passar dom mig inte förövrigt så står i valpkö på en helt annan typ som jag också tycker är fin som tur är ibland tycker inte hjärna och hjärta samma om vissa saker
Perfektion!
Jag kan absolut gilla dem! Om de är vältränade, ser sunda ut i kroppen osvAtt inte alla ser att en rottweiler är det vackraste som finns övergår mitt förstånd What’s wrong with people..!
Perfektion!
Finsk lapphund Lite ”naken efter valpar” men fortfarande fruktansvärt vacker enligt mig. Perfekt lagom.Ursäkta min okunskap, men vad är det för ras? Jättefin!
Kan ge dig att de har den vackraste färgen iafSkulle aldrig vara annat än rent objektiv
Ja, gillar typen! Har ju isländsk fårhund själv, så kanske lite partisk när det gäller spetsarFinsk lapphund Lite ”naken efter valpar” men fortfarande fruktansvärt vacker enligt mig. Perfekt lagom.
Tror det är därför jag gillar border collie så mycket, de är så otroligt häftiga när de vallar!Mallar tycker jag generellt är fula tills de är i fullt skyddsarbete för då är de galet häftiga att titta på. Men det gäller för de flesta hundar att när de är i sitt rätta element så går det sällan att låta bli att bli imponerad.
Haha - kanske inte raka av helt, men klippa så det blir lite mindre framträdande går absolut! Vi hade en riesen när jag var i tonåren (eller han levde faktiskt tills jag var lite över 30, blev 15 år) och hans skägg hölls relativt kort, det är ju grymt opraktiskt med skägg - tänk hund som dricker vatten och plötsligt vänder sig om för att han har hört något - vips är hela köket sprayat med vatten!Skägg kan jag tycka är gulligt men kan inte tänka mig att ha en skägghund själv trots att jag älskar riesens exteriör (får man raka av dem skägget ).
Jag kan absolut gilla dem! Om de är vältränade, ser sunda ut i kroppen osv
Jag ser så otroligt sällan rottisar öht! Vet inte om de blivit ovanliga eller om jag bara bor på fel ställeDet är en förutsättning Jag är aktiv i rasklubben och får därmed njuta av många snyggingar i god form Men scrollar man instagram så är det tyvärr gott om tunga, överviktiga och trubbiga modeller…
Jag ser så otroligt sällan rottisar öht! Vet inte om de blivit ovanliga eller om jag bara bor på fel ställe