JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
@Angel Jag vet inte varför du svarar mig för det där är inte applicerbart alls på den arbetsplatsen jag var på. Jag känner mig inte igen i något du beskriver faktiskt. Men trist att du arbetat på såna ställen!
Skola & Jobb
Behöver era tips på att hantera att man blir utfryst av en kollega. Finns det något snyggt sätt man kan ta det med kollegan eller göra...
2
Skola & Jobb
Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7
8
9
Skola & Jobb
Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Skola & Jobb
Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Valp 2025
Övr. Hund Jag skulle varit på väg för att hämta min valp nu, men testiklarna är inte på plats så han stannar hos uppfödaren tillsvidare 🙁 det är...
Niyama
6 minuter sedan
Svar: 677
Visningar: 46 069
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Detta är en varghybrid som är rätt så känd som ska tillhöra den ovanliga ”rasen” blue wolfdog. Jag minns inte allt jag har läst, men...
Lyan
39 minuter sedan
Svar: 1 695
Visningar: 164 882
Hund
FÅRtråden
Lantbruksdjur Här har också lamm trillat ut, 19 lamm på 8 tackor och 2 av tackorna har fått fyrlingar. 11 tackor kvar som ska lamma, hoppas på en...
Pilot
40 minuter sedan
Svar: 1 079
Visningar: 219 925
Djur
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Och hur mycket tror du hästägare vanligtvis tjänar på hästförsäljningar sett till vad det kostar att ha en häst?
Bison
10 minuter sedan
Skoning
Hästvård Om vinterskorna (med fyra brodd i varje) är okej så brukar vi spara dem och sätta på dem nästa vinter igen. Hos oss behöver broddarna...
Kristall10
40 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 116
Vård
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Vi blev tillsagda att börja fråga Copilot mer saker på jobbet. Så jag funderade på vad jag ville veta… :sneaky:
Här kom svaret:
Synd...
Habina
43 minuter sedan
Svar: 60
Visningar: 4 144
Avel