JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
@Angel Jag vet inte varför du svarar mig för det där är inte applicerbart alls på den arbetsplatsen jag var på. Jag känner mig inte igen i något du beskriver faktiskt. Men trist att du arbetat på såna ställen!
Skola & Jobb
Behöver era tips på att hantera att man blir utfryst av en kollega. Finns det något snyggt sätt man kan ta det med kollegan eller göra...
2
Skola & Jobb
Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7
8
9
Skola & Jobb
Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Skola & Jobb
Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Saab ?
Fordon Rost (orolig första gångs köparen 😂)
Bilhandlare (men 2st privat ägd innan) men går få besiktning ändå? Isåfall pmar jag reg numret...
Halcyon
3 minuter sedan
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Håller helt med dig! Var på sjukhuset i dag och i väntrummet satt en familj där någon av dem luktade skarpt av parfym. Satte sig genast...
Enya
24 minuter sedan
Svar: 899
Visningar: 42 726
Allmänt