Att tänka på inför en ev flytt

Sv: Att tänka på inför en ev flytt

Du gör helt rätt i att bara ignorera de sura sms:n och om hon kläcker ur sig dumheter när du träffar henne så skulle jag nog slå dövörat till där också, ...... möjligen att jag hade klistrat på ett riktigt glatt leende och sedan bara vänt ryggen till. :)

Såg hennes bil utanför mataffären för ett tag sedan, gick in och handlade, såg att hon stod i kassan men det var en bit bort så jag sprang inte fram och hälsade direkt. Jag handlade i kanske en kvart, när jag kom ut såg jag att hon stod kvar där (lite udda kanske att stå på parkeringen vid sin bil och vänta i 15 min..?)
Hon stod med ryggen mot mig, min bil var såpass nära så hon måste sett den, vet inte men det känndes som att hon väntade på mig... :crazy:
Jag hade inte tid/orkade inte med iaf så jag satte mig i min bil och for, skumt dedär...

LYCKA TILL i nya stallet!!!
och hoppas att du kommer ut på tävlingsbanorna, men bara för att du tycker det är roligt och inget måste!!!
tror att gamla stallägaren/uppfödaren kan få svårt att hyra ut boxen efter din häst någon längre period :devil::devil: rycktena måste ju hinna ikapp någon gång kan man hoppas:devil::devil:
än en gång riktigt LYCKA TILL
och ha nu roligt med hästen o rid när du har lust och vill;)

Ryktna är redan ikapp dom :angel:, jag var ju nyinflyttad när jag började vara där, men tyckte kanske att det var lite skumt att ett såpass fint stall ändå var näst intill tomt (bara deras egna hästar) och att det är så få medlemmar i klubben trots mkt tävlingar/kurser. Kan tillägga att personerna i stallet är med i styrelsen på klubben. Grannklubben (som de gillar att snacka skit om) har mindre kurser men är mer än 3 ggr så många medlemmar!

Jag skall för övrigt på kurs i den klubben nästa helg :D
Om de får reda på det lägger de väl sig ner och dör eller ngt :p

Lycka till i nya stallet! Det låter som om du kommer att få det helbra.

Man SKA inte vara med människor som krossar ens självförtroende och stjäl ens energi. Så skönt att du slipper det nu!

Och förresten, shoppa prylar till pollen är bland det roligaste som finns :banana: Den som inte förstår det är ett pucko :rofl:

Tack för allt pepp alla! :D
Allt är super i nya stallet, de andra i stallet är lugna och hetsar inte upp sig i onödan. Jag och ena kvinnan i samma stall köpte just matchande jul-grimmor åt våra pållar för att det var så söta :love: hehe, hade man ju inte gjort "ostraffat" på gamla stället om man så säger.

Min häst har dessutom vuxit enormt, från osäker parvlig trotsålderbebis till mer tjurig (ibland) tonåring som börjar bli vuxen.
Mitt fd monster som inte kan stå i box står nu lugn och fint i boxen, tittar nyfiket ut på allting men är harmonisk.
Han stressar inte och är inte alls lika nervös :)

Är så nöjd med flytten :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 432
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 202
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V