Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Läste nyss tråden om att jobba och ha hund, och såg att
vissa skrev att dom tog med hunden på jobbet,
blev lite nyfiken på vilken typ av jobb det handlar om?
jag jobbar på ett härbärge, och boende för missbrukare, 5 av 8 anställda har hund, och eftersom vi jobbar hela dygn i taget, så har vi hundarna med, och oftast är de två då med så de har kompis. Jättebra!
jag jobbar i ett stall och på hemtjänsten.
min hund är alltid med och går det inte å ha med honom så har min mammas man honom på dagarna för han jobbar natt.
När jag jobbade som speditör(kontor) hade jag möjlighet att ta med hunden till jobbet. Mycket trevligt... var man ilsk på irriterande tyskar var det bara att söka tröst hos "vännen"..
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.