T
trav_malin
Nu börjar jag bli rätt så trött på alla dessa människor som klagar på detta med travet. Att folk kan med att sitta å säga att man är djurplågare för att man håller p åmed travet. att det inte är naturligt för en häst att springa fort.. men jag tycker att det är mer naturligt att en häst ska springa fort än att försöka hoppa högt.. dom sitter å säger att alla slår dom för att dom ska springa fort, men alla dessa små ungarna som sätter sporrare eller spöar upp sina hästar/ponnyer för att dom stannar eller inte kommer runt felfritt i en hopp bana...
jag mena alla slår ju inte sina hästar men dom som gör de märks ju lite extra. men jag bli så trött på att alltid få massa klagemål på de jag gör med mina hästar.. Jag plågar ju inte mina hästar, blir ledsen när dom säger så...
oj.. ja jag bara va tvungen att skriva av mig lite...
jag mena alla slår ju inte sina hästar men dom som gör de märks ju lite extra. men jag bli så trött på att alltid få massa klagemål på de jag gör med mina hästar.. Jag plågar ju inte mina hästar, blir ledsen när dom säger så...
oj.. ja jag bara va tvungen att skriva av mig lite...