Äta nära Nordstan

Fille

Trådstartare
Jag och min sambo är på besök i GBG. Vi ska äta lunch någonstans imorgon innan vi åker hem. Han vill hemst gärna ha fisk och jag vill äta nära nordstan då bilen är parkerad där och jag har foglossning, så orkar inte gå så långt. Alternativt en resturang med egen parkering. Vad kan ni tipsa om?
 
Lite lyxigare och fisk så finns Jungman Jansson ute på Önnereds brygga. Men det är nån mil från Nordstan, men med egen parkering.
 
Restaurang Norda som ligger inne på Clarion Hotel Post har jag hört av bekant är bra, sådär 4-5 min gångväg (ett par 100 meter) från Nordstan.
 

Liknande trådar

Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 750
Senast: Oh_really
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 848
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 403
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 894
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp