Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad finns det för bra resturanger i karlstad? Ska bjuda sambon tänkte jag innan vi ska på musikal! Han gillar kött väldigt mkt, men jag skulle kunna tänka mig testa nåt lite annat än just steakhouse, men rekomendera gärna bra sådana också
Åååh, ska ni Les Miserables?
På Via Appia finns black rock, alltså att man väljer en köttbit och steker den själv. (På en vaaaarm lavasten vid bordet. Stor buffé till och det finns även fisk att välja.)
Nonna grassa är ett skönt italienskt ställe, Cazanova också.
Hollandia är värt ett besök, de har bra mat och älskar öl.
Senaste tillskottet är Banque, som ligger i gamla bankvalv (väldigt spännande miljö!) men det har jag inte provat än.
Alla de här ligger nära operan
Ja precis! Har du sett den? Jag har bara sett filmen men älskade den!!!
Tack för tips
Jag såg den för 20 år sedan, när den var här senast.
(Var alltså bara 10 år då och det var helt magnifikt.)
Är lite för hudlös för att se den nu, tror jag. Jag är EXTREMT blödig och det är ju rätt mycket elände.
Säger också Baron, så supernöjd med både mat och alla som jobbar där. Extremt trevliga, gulliga, hjälpsamma.
För pasta säger jag Vero och India Palace tycker jag har väldigt bra indisk mat.
Baron, det är alltså tapas och man beställer fler rätter?
Precis! Och det är helt AMAZING!
Aha hmm ja då kanske vi får testa! Den indiska resturangen verkade också bra, men den hade inte kollektivavtal och vi vill helst äta på resturang mef sådant, vilket baron har
Min mor tog den när vi var där och ångrade att hon inte bara beställde in den. Jag beställer alltid croquetas, med reservation för stavningen. Och crema catalana till efterrätt, jösses så god.Om ni går till Baron kan jag varmt rekomendera risotton
Min mor tog den när vi var där och ångrade att hon inte bara beställde in den. Jag beställer alltid croquetas, med reservation för stavningen. Och crema catalana till efterrätt, jösses så god.
Min bror är med i orkestern! Jag är säker på att ni får en härlig kväll!Ja precis! Har du sett den? Jag har bara sett filmen men älskade den!!!
Tack för tips
Pinchos! Om ni vill ha tapas.
Min bror är med i orkestern! Jag är säker på att ni får en härlig kväll!
Pinchos är typ macdonalds om man jämför med Baron.Gillar pinchos också i och för sig