Sv: ASVHs betäckningssiffror har nu börjat publiceras
Tror inte att det bara är jag själv som läst att Flyinge inte ville ge ut sina betäckningssiffror förrän ASVH lagt ut sina eller de andra hingstarnas betäckningsresultat .
Tyvärr hittar jag nu inte kommentaren när jag söker så den kanske är borttagen pga av att folk reagerat över kommentaren ?
Tror inte jag tolkat kommentaren fel och skulle jag ha gjort det så ber jag om ursäkt .
Mia
Miaa skrev:Hmmm tycker faktiskt det är fy skam att dom inte tordes lägga betäckningssiffrorna på bordet innan de sett de andra hingstarnas .
Allrahelst eftersom Flyinge är eller ? var en så ledande stiftelse ?!
Det är ingen hemlighet från Flyinges sida, alla rapporter kanske inte kommit in till dom vid tidpunkten för VD:ns avskedande
Tror inte att det bara är jag själv som läst att Flyinge inte ville ge ut sina betäckningssiffror förrän ASVH lagt ut sina eller de andra hingstarnas betäckningsresultat .
Tyvärr hittar jag nu inte kommentaren när jag söker så den kanske är borttagen pga av att folk reagerat över kommentaren ?
Tror inte jag tolkat kommentaren fel och skulle jag ha gjort det så ber jag om ursäkt .
Mia