ASVH:s avelsshow!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare krypto
  • Startdatum Startdatum
K

krypto

Ja!!! Listan finns på ASVH:s hemsida. Vi kommer att få se Dionysos och Karin Rehbein!! :banana:

Sv: ASVH:s avelsshow!

Dionysos - du måste skämta ;) Det är ju SAMBA HIT man vill se!!! :bump: :banana: :bump:

Okej, Samba Hit är minst lika intressant!! Det var för att jag varit nyfiken på Dionysos i flera år men aldrig sett honom live. Han är en het kandidat till mitt sto nämligen.

krypto skrev:
Okej, Samba Hit är minst lika intressant!! Det var för att jag varit nyfiken på Dionysos i flera år men aldrig sett honom live. Han är en het kandidat till mitt sto nämligen.

Det ska bli VÄLDIGT intressant att höra om han är det fortfarande när du sett honom!

Jepp. Antar att du vill veta vad jag tycker också? Utmärkt typ, bra ridbarhet, inga gångarter att yvas över, speciellt traven.

Vet du någonting om det är samma hingsthållare som har SH i år med ?

Hälsningar Helen

Ja, det var ju lite konstigt att han inte blev godkänd här i Sverige när han visades. "På pappret" verkar han ju intressant.

Vill också se!! *suck* :mad:
Är löjligt förtust i både De Niro och Sandro Hit avkommor så det skulle vara väldigt kul. Fast det skulle vara roligt att se Métall, Sir Schölling och For Feeling + alla andra också.

clownen skrev:
Vet du någonting om det är samma hingsthållare som har SH i år med ?

Hälsningar Helen

Jepp. Och med tanke på hingstlicensen lär han väl inte vara billigare i år. Fast efter att han visat upp sig kanske fler blir intresserade av att använda honom.

Jag tror också att det blir fler intresserade när man får se en hingst live. För han kommer väl att vara på import ? Verkar inte troligt att han skulle lånas ut ett år...

Hälsningar Helen

Nu har jag sett Dionysos live och det var verligen en fröjd att se honom!!!
Han överträffade alla förväntningar med råge! (För er som inte var där, han fick stående ovationer).
Hela showen var väldigt lyckad, på hoppsidan såg Maria verligen till att det blev show av det hela. På det hela taget har hela veckan varit givande.

Vi var också där o det var inte alls några stående ovationer för den hingsten. Möjligen de som redan stod på kortsidan....

Håller med GiG...

Hälsn Ann

Ploppi skrev:
Vi var också där o det var inte alls några stående ovationer för den hingsten. Möjligen de som redan stod på kortsidan....

Håller med GiG...

Hälsn Ann

:rofl:
Jag tänkte väl, hade precis fått rapport om att det var precis som jag tyckt sedan tidigare. Stående ovationer stämde inte in i rapporten...

Själv tyckte jag att alla dressyr uppvisningar blev för långa och för lika. Det var trist och långtråkigt. Men Maria var ju kalas ! Och jag såg inte nån som fick stående ovationer - visst fick Karin Rehbein göra ett litet ärevarv, men det var inte mer än så.

Liknande trådar

Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 169
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Ja rubriken sög, kom inte på något bättre. Där jag jobbar har man nu krävt att alla ska fylla i sina kroppsmått i vårt system. Detta...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 255
Senast: soom
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 766
Senast: sjoberga
·
Övr. Hund Det låter som att du tar det för självklart att kastrera en hane, men så är det inte. En del tror att precis som med hästar och katter...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
8 493
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar