Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är alla som tar in hästarna lediga dygnet runt och bor vid stalletJag har ett arbete att sköta bor ,1 mil från stallet och 1,3 från betet. Arbetar ca 3 mil från betet så att kunna ta in hästen vid åska är rent omöjligt.
Är alla som tar in hästarna lediga dygnet runt och bor vid stalletJag har ett arbete att sköta bor ,1 mil från stallet och 1,3 från betet. Arbetar ca 3 mil från betet så att kunna ta in hästen vid åska är rent omöjligt. Har betet ca 2 mil från stallet så något stall att ta in i har jag inte heller. Intresserad av att höra hur ni löser det med omedelbart intag. Dessutom är det ju inte alls säkert att det åskar på betet när det åskar hos mig och vice versa. Läste precis i en annan tråd om hur hästarna togs och ut hela dygnet ,där verkade de flesta också vara hemma och tillgängliga dygnet runt. Eller är det bara de som har den möjligheten som svarar?
Jag är nog en dålig hästägare för hästen går ute i alla väder dygnet runt på sommaren.