Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag skulle gärna vilja åka dit! Pojkvännen har ovat om en av hans uppfödningar löper så ska vi åka dit! Men det är ju inte säkert att det blir detta året...
Hoppas kan man ju alltid!
Om min man ska dit på någon form av hospitality så kommer jag kanske med.
Det vore kul att träffa andra bukare och se galopp annat än på tv för en gångs skull.
Kropp & Själ Nej, som jag skrivit även tidigare så är inte ett syskon nu aktuellt hur det än är. Tankarna kring att ha eller inte ha ett syskon, och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.