Arne & Zafir (bildtråd)

giowanna

Trådstartare
Här kommer på onsdag eller torsdag läggas ut bilder på de små dvärgpinscher-bröderna Arne och Zafir! :love:

Hur föredrar Ni att de läggs ut? Som en länk, eller så att bilden visas här i tråden direkt? :confused:

Sv: Arne & Zafir (bildtråd)

länk är bäst, då det går fortare för de med modem, dock föredrar jag själv när de ligger direkt i tråden.. ;)

Vi kommer nog lägga både bilder och länkar, så att alla ska kunna se.

IDAG ÄR DET DAGS!! Om sex timmar ska vi åka till kenneln, och hämta lille Arne, och Jenny ska hämta Zafir! :love: :bump:

Det kommer från och med idag komma massa bilder, minst en varannan dag! Ska försöka mig på det svåra tricket att fotografera en valp!!! :p

Senare idag kommer bild! :banana:

Nu kommer det äntligen en bild på en hemkommen Arne . På bilden ligger han och sover i sin valphage, det gör han just nu oxå!
Han är HELT underbar!

Här kommer en mindre skön bild med en trött jag på... :angel:

Senast ändrad:

:love: Gud så bedårande!
Jag längtar tillbaka till den tiden när Julie var sådär liten och snäll! :D :love:

Ja, visst vet jag att de är många på kö om man skulle tröttna... men den risken är liiiiiiten! Han är underbar!

Ska lägga in fler bilder, från idag.

ARNE vaknar. 8veckor och 1 dag gammal.

Guuuud va söt! kan man motstå den blicken, är ju nästan så man smälter! :love:

Hej!
Zafir´s bilder kommer måste fixa så man kan lägga in dom man var ju tvungen att ha dom på internet innan. Ska fixa det i helgen nu tänkte jag! Så ni får titta på lilla Arne så länge.. *ler* :banana: :banana:
MVH Jenny!

Halloj!

Äntligen har min dator kommit igång igen med nya krafter =)
Så roligt att ni har bildat en liten bildtråd av dessa söta små underverk!
Min sida är uppdaterad och där kan ni hitta lite fler bilder på de små busarna.

Här kommer ett smakprov på lilla Roxie som är lilla tiken som jag har behållt. Bild på Roxie

Hej alla! Här kommer lilla Zafir, kolla in!!

pict1914_orig_SE.jpg

Aningsfull skrev:
Vilken bedårande lite tjej! :love:
Och vilket fint halsband! Var har du hittat det? :love:

Tack, och du borde träffa henne Live. Folk smälter när de möter henne ute på gården. Idag morsegick hon sin runda med pappa Franke och gud vad stolt Franke gick. Han brukar alltid gå stolt, han är stolt hela tiden, men idag showade han verkligen.
Och lilla Roxie skuttade bredvid =)

För några dagar sen träffade vi på min grannes mellanpinscher och först trodde jag och grannen att det kanske inte var lämpligt att de skulle busa då Roxie är så liten. Men oj vad bra det gick, de lekte så fint så fint, blev riktigt förvånad då Roxie är en liten vilding som älskar att springa mellan benen hehe.

Halsbandet och kopplet köpte jag i zooaffären här nere. Jag har även sett denna typ på utställningar men inte så smalt och inte lika "fint". Den har en liten guldkant i slutet... lite svårt att förklara men jag får väl ta en bild idag på Roxie "The Top Model" :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 600
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 807
Senast: Lillefrun
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 616
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 286
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar