Åringar från betet nu

Sv: Åringar från betet nu

Härligt att kunna hade på en ö så där,men är det inte läskigt att transportera de på "flotten"..

hohohoho den flotten hade min valack aldrig gått på.. det finns ju vatten under o det gungar..

amkm=man göra samma sak med mnga djur slag,kor,grisar,får. dom kan simma om det händer ngt:D

Jo,jag har sett det förut på bilder,men jag tycker ändå det verkar läskigt..
Och mina hästar skulle nog knappast gå på heller..

DET ÄR SOM ATT GÅ PÅ EN TRANSPORT UTAN TAK.
Det är ju väggar på. Sedan drar dom över flotten med linor. Det går inte så fort. Dom är bara 2 och 2.
Min kille kick på som en dans. Det såg ut som han tränat länge. Han har haft problem att gå på transporten. Men denna dag gick han rakt på utan att vi han blinka. Vi stog och tittade på varandra som fån. Det var bara 1 som bråkade denna gången av 14 st. Han är lika snäll nu. :bump:

Detta är ju bara 1 och 2 åringar. De får lära sig tidigt.
Det fungerade mycket bra. Tänker nog behålla honom som hingst. Då han får åka dit nästa sommar också.

Ok,tycker det verkar vara otroligt häftigt att kunna släppa sina hästar på en ö sådär,och ännu mer impad över "flotten" är jag.
Har bara inte sett det i verkligheten..

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 472
Senast: ildiko
·
Foder & Strö Nu när det efterlängtade regnet kommit så uppstår genast frågan om det här med socker i betet. Jag har en "frisk" fånghäst som gick på...
Svar
7
· Visningar
1 393
Senast: skiesabove
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
828
Senast: ryujaneiro
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
16 524
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård