Russet kommer hem så nu måste väl hon också ha en sadel
Köp min CB!
/Hon med fyra jäkla sadlar till samma 2011. Sa jag att ingen passar riktigt bra? Inte? :S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Russet kommer hem så nu måste väl hon också ha en sadel
Köp min CB!
/Hon med fyra jäkla sadlar till samma 2011. Sa jag att ingen passar riktigt bra? Inte? :S
Ja, jag har inte hunnit med att ta "riktiga" bilder än -av naturliga skäl Men kan bjuda på ett par skakiga printscreens från provridningen.
Som man kan se så blir hon väl kort i halsen och det har jag märkt nu hemma med, att hon kortar in sig och gasar på -så det är något vi kommer få jobba med, att hitta knapparna så jag "rida fram" näsan, och att hon ska bli så stark att hon orkar det.
Ja, jag har inte hunnit med att ta "riktiga" bilder än -av naturliga skäl Men kan bjuda på ett par skakiga printscreens från provridningen.
Som man kan se så blir hon väl kort i halsen och det har jag märkt nu hemma med, att hon kortar in sig och gasar på -så det är något vi kommer få jobba med, att hitta knapparna så jag "rida fram" näsan, och att hon ska bli så stark att hon orkar det.
...JÄDRANS vad fin hon är! *dreglar*Ja, jag har inte hunnit med att ta "riktiga" bilder än -av naturliga skäl Men kan bjuda på ett par skakiga printscreens från provridningen.
(Avdelning knäpp häst ... det regnade lite på oss när vi gick upp till ridhuset - det tyckte Abbe var en öppning för att han skulle rulla sig när han kom in i ridhuset. Med mig på ryggen...Lyckades dock styra undan de tankarna när jag väl förstod vad han var på väg att göra).