movi
Trådstartare
Jag har två medryttare pga av sjukskrivning,kan ej tyvärr ha häst för tillfället sju dagar i veckan!
En har jag haft i 5 år,en kanontjej,guld värd(hade henne innan sjukskrivning)
Men har fått tagit hjälp av en tjej till..men nu har hon fått sina chanser,vid ett tillfälle,ca 4 mån sen, åkte hon ej ut till hästen,"det gick ju inte att rida.."(kommer ej ihåg anledningen,men jag messade henne innan) och igår sa jag att du kan nog inte rida,skorna dåliga,går ej att få i brodd,hon ska skos på måndag!
Kommer ut idag,och ser att hon ej varit ute!
Så tydligen,går det inte att rida,då är det inte kul med häst!
J***a resonemang!
Nu har jag "tur" som har fullservice-stall..men hästen behöver ju ändå sin omvårdan! Hon kunde ju ändå meddelat att hon ej varit ute!
Förlåt,nu blev det en massa gnäll..
En har jag haft i 5 år,en kanontjej,guld värd(hade henne innan sjukskrivning)
Men har fått tagit hjälp av en tjej till..men nu har hon fått sina chanser,vid ett tillfälle,ca 4 mån sen, åkte hon ej ut till hästen,"det gick ju inte att rida.."(kommer ej ihåg anledningen,men jag messade henne innan) och igår sa jag att du kan nog inte rida,skorna dåliga,går ej att få i brodd,hon ska skos på måndag!
Kommer ut idag,och ser att hon ej varit ute!
Så tydligen,går det inte att rida,då är det inte kul med häst!
J***a resonemang!
Nu har jag "tur" som har fullservice-stall..men hästen behöver ju ändå sin omvårdan! Hon kunde ju ändå meddelat att hon ej varit ute!
Förlåt,nu blev det en massa gnäll..