Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vilken hemsk situation lizzie, beklagar verkligen
Det är verkligen rent fruktansvärt. Veterinären ringde idag efter att konsulterat med en annan vette när det gällde röntgenbildern. Tyvärr så är förträngningen riktigt illa och så har hon en fraktur på 5:e halskotan.
Mitt fina lilla föl tas bort på söndag. Förstår inte hur jag ska återhämta mig efter detta...
Så fruktansvärt orättvist Jag tänker på er. Kramar.Det är verkligen rent fruktansvärt. Veterinären ringde idag efter att konsulterat med en annan vette när det gällde röntgenbildern. Tyvärr så är förträngningen riktigt illa och så har hon en fraktur på 5:e halskotan.
Mitt fina lilla föl tas bort på söndag. Förstår inte hur jag ska återhämta mig efter detta...
Det är verkligen rent fruktansvärt. Veterinären ringde idag efter att konsulterat med en annan vette när det gällde röntgenbildern. Tyvärr så är förträngningen riktigt illa och så har hon en fraktur på 5:e halskotan.