Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack så hemskt mycket! @cronsell är en jätte duktig fotograf, verkligen glad över mina bebis bilderVilka fina bilder! Speciellt den sista !
Så söt hon är Så cool färg!
Nu har båda mina killar fått sina pass och snart är det dags för vaccinering. Får se om jag kan passa in det nästa vecka. Vad dyra halvblodspassen blivit, 2000 kr!
Jo det gör det, borde kanske skrivit att registreringsavgiften är dyr. Beror väl delvis på att man dnatestar.Ingår inte passet i registreringavgiften?
/Lizzie
Jo det gör det, borde kanske skrivit att registreringsavgiften är dyr. Beror väl delvis på att man dnatestar.
@lizzie.
Fasen vad flott o högställd hon är.
Grattis.
Jag är helt såld på min unges personlighet.
Idag har vi lyft på alla ben lös i hagen
Haha, kom igen när du raspar hovarna själv i hagen på fölis. Alla fyra under tiden som det andra fölet står o biter dig i häcken har fått fila lite då och då på Silvios hovar eftersom de flisade sig innan när det var så torrt. Enligt hovslagarens ordination såklart@lizzie.
Fasen vad flott o högställd hon är.
Grattis.
Jag är helt såld på min unges personlighet.
Idag har vi lyft på alla ben lös i hagen
Jag har inte läst någonstans var det kostar, man måste ju ha det oavsett. Men nu fick jag en räkning samtidigt och den var på 2000 kr.På ASVH's hemsida står det att registreringsavgiften 1000 kr - ingår inte DNA-testningen i detta priset? Att jag undrar är för att jag inte sett någonstans prisuppgifter för DNA-testet och därför tagit för givet att det ingår i reg-avg.
/Lizzie
Jag har inte läst någonstans var det kostar, man måste ju ha det oavsett. Men nu fick jag en räkning samtidigt och den var på 2000 kr.