Årets föl 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
En bild på min fölis!
Out of Chocolate e: Canterbury-Be My Cheif

20140527_204507_5384f9512a6b222340828ba1.jpg

Är det hon som hade fång för flera år sedan?
Båda är jättefina. Grattis:)

Var håller Hunter till?
Visst skulle hon ha föl i år?

En sån härlig flock! Ser ut att ha jättefint bete :) Hur gamla var fölen när du släppte på bete dygnet runt?

Ja, dom blev ju några stycken :o
3 mammor med sina föl, 2 1 åringar, ett extra sto som går tom och sen en ponny :D

Dom två första bebisarna vi släppte ut var 3 respektive 4 veckor gamla när vi släppte ut, men då hade dom gått ute dygnet runt här hemma dom dagarna det var fint väder också innan dess och sen sista vi släppte ut var 16-17 dygn gammal.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
9
· Visningar
2 797
Senast: thoora
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Årets fölbedömningar visar en tydlig trend - färre men bättre föl. Totalt 599 föl visades, en minskning från föregående år samtidigt som...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: Gunnar
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 065
Senast: Robina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar