Årets föl 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, ja visst är han :D Jo smilyerna är i den gröna menyrad som blir när du trycker på "svara". Leta i raden så se du en smiley där, tryck på den så kommer hela menyraden med smileys upp.

Har ingen grön menyrad ,hela den där delen med färg,tjocka bokstäver,bildrutan mm är borta.Hornipannan smiley

DSCF0699_zps3b690ae6.jpg
DSCF0702_zps951bb4eb.jpg

Silvio idag, snart 5 veckor.

Det är så otroligt många fina öl här inne, den här är ju helt underbar! Tur att jag också har en fin fölis ute i hagen. Min fölis tycks inte fastna på bild (eller har en matte som fotar dåligt) men har fått ett namn nu: Out of chocolate. Vi ska försöka ordna med lite bilder framöver!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
9
· Visningar
2 797
Senast: thoora
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Årets fölbedömningar visar en tydlig trend - färre men bättre föl. Totalt 599 föl visades, en minskning från föregående år samtidigt som...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: Gunnar
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 065
Senast: Robina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar