Årets föl 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår kom ett hingstföl, kl. 23:52. En liten mors-dag-present.
20140525_235206_zps89712cfd.jpg

20140526_005313_zpseb3bba39.jpg

Grattis!! Skönt att väntan är över :)

UOTE="lizzie, post: 16423383, member: 195"]@axel

Åh! Lugn du! Hux flux så är din fölis här och då börjar man oroa sig för andra saker än det man är orolig för när de ligger i magen ;)

/Lizzie[/QUOTE]
Jag tror er om ny oro:crazy:

hon är på 286 dagar
Med lite otur då ... 80 dagar kvar;)
hon som kolikhäst har ännu inte blivit irriterad över ngt i buken annat än insekter PÅ buken.

folk tror att det är ungen som sparkar när det rycker i huden:laugh:

Hon har eksemtäcke på så nu ser man nada. Imorgon ska det bli kallt o hon kan gå utan o matte kan glo.

Senast ändrad:
@sassiball Usch o fy en sån ful liten råtta.... leta inte här om han är förvunnen en dag.
(och jag har fortfarande inte hittat smilyerna)
Haha, ja visst är han :D Jo smilyerna är i den gröna menyrad som blir när du trycker på "svara". Leta i raden så se du en smiley där, tryck på den så kommer hela menyraden med smileys upp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
9
· Visningar
2 797
Senast: thoora
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Årets fölbedömningar visar en tydlig trend - färre men bättre föl. Totalt 599 föl visades, en minskning från föregående år samtidigt som...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: Gunnar
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 063
Senast: Robina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar