Årets föl 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här kommer en bildbomb på min snäcka! 4v imorgon.

DSC_3634_zps6ef8e55d.jpg

DSC_3644_zps40b207be.jpg

DSC_3651_zps43047afe.jpg

DSC_3652_zpsfa5e2562.jpg
DSC_3669_zps629adb5e.jpg

DSC_3692-Kopia_zps1f7ab496.jpg
DSC_3693_zps795f082f.jpg
Vad näpen o feminin hon är.

hur "taggar" man den man svarar?

Du skriver ett @ och så de första bokstäverna i namnet du vill taggar sen kommer det upp en lista på förslag :)

Tack! Hon är väldigt feminin och har väldens snällaste ögon (och en liten räv bakom öronen!)

@elina, håller med Miaa i hennes råd med vill förtydliga att vila inte innebär några timmar på natten utan ta in de några timmar på dagen så hon verkligen ligger och sover. Vila är lika viktigt som rörelse för såna små.

@sassiball
Han är skitsnygg!! Ang din fråga om annons, så brukar jag sätta ut mina när jag fått några fina bilder!! Jag satte ut Granat när han var 2v ca, och det tog bara en vecka sen var han såld :)

kl
Igår var det dax för Granat och mamma att åka till seminstationen för att göra ett syskon! Snacka om att jag blev paff när Granat knallar rakt in i transporten efter mamma, utan att tveka :D Duktiga killen :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
9
· Visningar
2 794
Senast: thoora
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
818
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Årets fölbedömningar visar en tydlig trend - färre men bättre föl. Totalt 599 föl visades, en minskning från föregående år samtidigt som...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: Gunnar
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 060
Senast: Robina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30