Grattis!! fölade hon ute? kul med fullblodsmammaI morse föddes ett brunt stoföl. Stoet är ett fullblod e: Be My Cheif och far är Canterbury.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!! fölade hon ute? kul med fullblodsmammaI morse föddes ett brunt stoföl. Stoet är ett fullblod e: Be My Cheif och far är Canterbury.
Tack!Grattis!! fölade hon ute? kul med fullblodsmamma
Så fin han är!!
Från idag.
Från idag.
Tack !Hur rör han sig?
Han kommer att (för) bli SNYGG!
Ett par bilder till...
Jag har ett litet udda problem just nu! Mitt andra sto är helt tokig och gnäggar konstant efter fölet, hon har stått vid fölhagen och tittat hela dagen och hade knappt tid att bli riden.. Tror hon också vill ha en fölis!
Gillar din fölis färg.Ett par bilder till...
Jag har ett litet udda problem just nu! Mitt andra sto är helt tokig och gnäggar konstant efter fölet, hon har stått vid fölhagen och tittat hela dagen och hade knappt tid att bli riden.. Tror hon också vill ha en fölis!
Gillar din fölis färg.
något som jag skulle ÖNSKA.
Grattis till fin bebis som vi vill se ...på benen.
Tack.Jag har ju inga bra bilder när den är på benen för den är så svår att fota då, jag hinner liksom inte med! Det var en duktig fotograf här i går och fotade men då åt fölis mest så jag vet inte om hon fick några bra bilder. Det här är den enda någolunda vettiga bild jag har... Men det blir nog fler bilder framöver!
Det är inget ovanligt att de hänger i knäna i perioder utan det är som du säger när de växer så hänger inte kroppen med eller rättare sagt senor osv .Nevada har börjat hänga lite i knäna..
När vet. var ute för att kolla mamma häst så bad jag henne kika lite på fölet med men hon tyckte hon såg helt korrekt ut förrutom att hon hängde lite i knäna då men fick bara rådet att ta in henne om hon verkar trött när dom är ute så hon får vila.
Är det vanligt att dom gör så?
Något man kan göra för att hjälpa henne?
Hon har nog växt en del nu sista två veckorna så kanske beror på det?