@sassiball , ja....det funkade ju iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sätt upp fler trådar och se till att ha ordentlig el i tråden ? Band som syns ordentligt och lura fram henne så hon får sig en kyss eller två eller tre !.Alla tips o trix för hur jag lär lillan att det är inne i hagen man ska vara mottages tacksamt! Idag hann hon vara ute i tjugo minuter max innan hon smet ut!
Jag körde iväg o hämtade hö o när jag kom tillbaka stod sambon utmed vägen vid en bil tankarna som for genom huvudet då va inga roliga
Men som tur var så var det en granne som skulle svänga in på sin gård men där stod liten o tittade på honom på fel sida tråden! Han va smart nog att inte fortsätta in med bilen så hon kunde fått panik o försökt ta sig tillbaka utan backade ut igen o ringde sambon...
Usch va jobbigt!
Nä el har hon haft från början just för att jag inte ville att hon skulle lära sig att gå utSätt upp fler trådar och se till att ha ordentlig el i tråden ? Band som syns ordentligt och lura fram henne så hon får sig en kyss eller två eller tre !.
Har du släppt ut henne från början utan el ? Det är då dom brukar bli så här tråkiga , på med elen direkt även när dom är nyfödda men dom måste se och ha ordentliga staket .
Nä el har hon haft från början just för att jag inte ville att hon skulle lära sig att gå ut
Stötar har hon fått många med men de verkar inte vara så hemskt avskräckande...
Nu går de i sommarhagen där det inte blir en riktig kräm i trådarna eftersom det bara är sand där vi har jordspetten.
Där är ström med inte jätte stark.
Hon har inte varit nära staketet efter att ha fått lite stötar den första veckan hon var ute men nu smiter hon igenom fort som ögat o då hinner hon inte få någon stöt heller!
Igår såg jag till att hon fick två nyp när hon var ute en snabbis på kvällen men det hade hon glömt bort idag!
Har en mindre hage jag kunde haft dom i där det är bättre fart i strömen men den går utmed kanten till en å.
Sluttar rakt ner i vattnet så har inte vågat ha dom där ännu...
Bor precis utmed en väg där de kör så fort med så är livrädd att hon ska bli påkörd!
Nä el har hon haft från början just för att jag inte ville att hon skulle lära sig att gå ut
Nu går de i sommarhagen där det inte blir en riktig kräm i trådarna eftersom det bara är sand där vi har jordspetten.
Hon har inte varit nära staketet efter att ha fått lite stötar den första veckan hon var ute men nu smiter hon igenom fort som ögat o då hinner hon inte få någon stöt heller!
Igår såg jag till att hon fick två nyp när hon var ute en snabbis på kvällen men det hade hon glömt bort idag!
Har en mindre hage jag kunde haft dom i där det är bättre fart i strömen men den går utmed kanten till en å.
Bor precis utmed en väg där de kör så fort med så är livrädd att hon ska bli påkörd!
aNä el har hon haft från början just för att jag inte ville att hon skulle lära sig att gå ut
Haha ja det kanske inte var så dumta
Annars får du prova äppelknepet
Hade satt en elbandstråd i hennes höjd så det tar emot och känns mer.Haha ja det kanske inte var så dumt
Guuud vad söt den lille skäcken är Vad är det för ras?Den lille fläckiga växer och frodas, en pigg och jäklig liten skitunge.. som man dock fortfarande kan bära iväg
Och lille Julie har äntligen återhämtat sig och härjar omkring i hagen
Guuud vad söt den lille skäcken är Vad är det för ras?