@sassiball Han är helt underbar!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja Nevada försöker med nå ned till gräset! Inte lätt med så långa benJösses vad tidigt dom börjar äta gräs dom små, skäcken blir 3 veckor på lördag och han står redan bredvid mamma och betar?!
Och även den som är 1 vecka försöker, men hon har dock lite långa ben
Haha ja Nevada försöker med nå ned till gräset! Inte lätt med så långa ben
Hag bekymret fortsatte idag då jag släppte dom på padocken för att de skulle få komma ut o röra på sig.
Tog knappt en timme sen stod hon på fel sida, mitt i ösregnet och med rödfärg rinnandes ur manen
Har trä staket och en el tråd med stark ström under sista brädan o ändå piper ungen igenom!
Lite förvirrad var hon dock denna gången så kanske hade fått sig några stötar och var första gången hon var ute i regnet, himlen öppnade sig precis när hon smitit ut.
När jag ska ta henne stegar hon sig o försöker slita sig, vill inte alls bli infångad
Haha ja Nevada försöker med nå ned till gräset! Inte lätt med så långa ben
Hag bekymret fortsatte idag då jag släppte dom på padocken för att de skulle få komma ut o röra på sig.
Tog knappt en timme sen stod hon på fel sida, mitt i ösregnet och med rödfärg rinnandes ur manen
Har trä staket och en el tråd med stark ström under sista brädan o ändå piper ungen igenom!
Lite förvirrad var hon dock denna gången så kanske hade fått sig några stötar och var första gången hon var ute i regnet, himlen öppnade sig precis när hon smitit ut.
När jag ska ta henne stegar hon sig o försöker slita sig, vill inte alls bli infångad
Grattis! Han ser minsann stor ut!Årets första dressyrbebis för oss anlände i natt! En stor fin hingstunge!
e Negro u Carabine - Rubinstein- Consul-Donnerhall - Pik Bube
Årets första dressyrbebis för oss anlände i natt! En stor fin hingstunge!
e Negro u Carabine - Rubinstein- Consul-Donnerhall - Pik Bube
Vilken sötis.Årets första föl har anlänt här!
En hingst född 7/5 på dygn 346 e. Luxus CML-Corrado WL.
Efter stoets tre stoföl hos mig var det lite extra kul med en hingstunge. Namnet blir Lexington.