Arabiska Fullblod

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Arabiska Fullblod

Sannerligen, haha!

Det man inte vet är att han inspirerade Erucj så till den milda grad att han höll på att ge mig en ofrivillig avsittning (därav min killes oroade stämma, haha).

Det blev (tyvärr!) inte med på film men det var en helt vanlig Erucj-special. Jag kallar det snurr-bock eller 360-capriole för att belysa det faktum att det handlar om ett högt luftsprång som samtidigt är en spinn, allt för att centrifugalkraften riktigt ska suga tag i en :rofl::crazy:

Får sätta upp fler kameror till nästa gång, hehe :sneaky:

Hur som helst är de ju världens gulligaste, älskar mina söta små djur (och även min snälla sambo förstås) så det riktigt svider och sticks :love:

Haha men du är väl underbar Fjellheim, att du vågar hoppa med Fester lös i hagen! :rofl:

Underbar film, Fjellheim! Där skulle man varit med som fotograf, hade kunnat bli härliga bilder så länge man inte blev omkullvält av liten söt ponny :D

Haha, helt underbar film, och han är ju bara så söt den där lille Fester ...! Hade min Lilla Jag varit några år yngre hade jag nog tjatat om att få komma med henne till honom!:D

Roligt att man kan få dela med sig lite av glädjen han skänker mig den lilla rackaren. Visst är han helt underbar!

Förresten, har alla utom jag fått senaste numret av SAM? :confused:

Äsch, det är bara att låta bli att betala nästa medlemsavgift. Inte alls krångligt.

När blev du medlem i SAHF? Detta nummer har ju gått efter förra medlemslistan och nästa nummer sänds ut till den aktuella medlemslistan. Men visst det kan bli fel ändå fick två exemplar utav samma tidning i två år trots jag enbart betalade en medlemsavgift och flyttade en gång, men hade ändå två medlemsnummer med samma adress och namn (inte SAHF)

Jag har varit trogen medlem precis hela tiden i säkert 13-14 år, har inte missat något nummer hittills, va knepigt.

naivasha, jag har inga tips men räkna med att jag är där! ;)

KL

Någon som var i Strängnäs i går på ridtävlingarna? Vore kul att höra vilka hästar som var med, hur det gick osv.

Och någon som skall dit idag när det är sto-dagen ;), lika nyfiken där vilka hästar som är med :) hur det går etc.

Jag vet i alla fall ett resultat; Artic El Jasmina e: El Amin u: Flavour-Eternal Flame vann två års-klassen för ston.

Vann dessutom stort ( 6 poäng) mot ett annat sto som gått internationellt.

Grattis Artic Arabians/Lisa & Elle samt ägaren :)

Å gratulera Naples och Annika till guldchamionatet för ungston, Tosca gjorde det igen med sin avkomma :)

är det till och med Bernhards helsyster?

Grattis :)

Tack, tack! Ja hon är helsyster till Bernhard och deras helbror Naples Temptation visas i morgon!

Vilken märr hon är min Tosca!

Ja, fantastiskt roligt, massa grattisar där också!

Enda tråkiga är att jag är hemma och inte där ...:crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 375
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Avel Vi har ingen "riktig" tråd för våra telningar från i våras och somras. Här kan vi följas åt! Min gosse efter King Olymbrio L är...
Svar
4
· Visningar
427
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka