Arabavel 2008 forts.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Arabavel 2008 forts.

Jag fick lite bilder ifrån hingstklasserna i Halmstad. Inget som går att jämföra med proffsfotograferna som var där kanske, men det kan kanske vara kul att se i alla fall?;)

Hemsidan: http://www.hogdahlfoto.se/ (klicka på galleri)

Jättefina bilder! Tack för att du delar med dig o att de kom upp så snabbt på din sida.:bow:
Kul att du skrivit plac också.
Men vem vann hingstar 8-11 år? Jag måste missat det;)

Och vad kul.... jag fick äntligen se en bild på vår hingsts dotter Legendaria:bow::bow:

Senast ändrad:

Jag vill ju gärna se bilder på Jumilla som blev best in show (hon är ju syster till min Pselma)

Hingstar 8-11 år vanns av Naizaak. Fick väl nån bild på honom med, men då jag var upptagen med att byta minneskort så blev det tyvärr inte så många bra... Hittade en i alla fall! Tror att jag har luskat ut hur man lägger in bilder med, så nu är det upp till bevis!
DSC_6186.jpg

DSC_6200.jpg

Dessvärre inte... Fick bara med hingsklasserna... Min morgontrötta mamma var inte helt sugen på att kliva upp för tidigt på morgonen, så det blev bara att vi såg från hingstar 1 år och frammåt:P

Är det nån som vet något om var den nyimporterade hingsten Amru finns i sverige? Vi köpte en welshponny förra året från england/wales som var dräktig med honom och fick ett föl i år, så vi skulle gärna vlija se fadern till vår lilla snygging. Jag kollade licenser på Sahf men där fanns han inte med, men kanske inte står till avel i år eftersom han kom i sent på säsongen? (Stammen är e Kildimo u Amuul e Hazzan)
Han finns norr om Kalmar i Småland nu.
Du har pm :)

Skulle oxå vilja veta mer om den hingsten eftersom jag aldrig har hört talas om honom :laugh:

Skulle oxå vilja veta mer om den hingsten eftersom jag aldrig har hört talas om honom :laugh:
Amru f 92, skimmel, 150 cm hög, gått löp tidigare, samt distans.
e Kildimo (USA)(Greggan-Ibn Gulida)
u Amul (GB)(moderlivsimport Argentina)
e Hazzam (ARG)(Ailul-Hindiat)
u Amaana (ARG) (även mormor till Amaaly som finns i sverige)
e Agzab(Ameer-Nebal)
u Ets-Tsalets
e Rimadi

Ibn Gulida- son till Linda Tellington-Jones duktiga distanssto Gulida?

Kul med "ny" stam! Bild...? :)

det var ju fina bilder!
kul att ta del utav, fasiken man inte åkte dit ändå!
några fler som var där?

Dessvärre inte... Fick bara med hingsklasserna... Min morgontrötta mamma var inte helt sugen på att kliva upp för tidigt på morgonen, så det blev bara att vi såg från hingstar 1 år och frammåt:P

Men hon kom ju tillbaka i championaten mm.

Jo, fast jag var inte där under championatet heller!;) Det var väl egentligen det jag ville se, men resten av sällskapet ville hellre hem.
Så det enda jag såg var hingstarna, inga ston:(

Jag fick ett par bilder på Jumilla. Tyvärr var de inte särskillt bra, men man kan ju iallafall se lite hur hon ser ut :D
Hon var verkligen supersöt! :laugh:

jumilla2.jpg

jumilla.jpg

// anna

Min lilla Bliq var ju oxå där!!
Måste ju visa bilder! :bump:
Fast tyvärr var hon lite nervös och tyckte att det var lite läskigt... :(
Så hon hade ingen större lust att showa.
Men hon fick fina poäng iallafall och hon skötte sig så fint :laugh:
Så jag är jättenöjd med henne.
37 p fick hon.

Tyvärr fick jag inga jättebra bilder, var väl för nervös...

bliq2.jpg

bliq3.jpg

// anna

kl

Ville bara berätta att jag har varit och friröntgad mitt tvåårssto efter RA Diibaaj och undan Kharachi (matalXkhiva) och hon var fri :banana::bump::banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Länk till gamla ----> här! Listan, den senaste jag hittade. November 22/11 vinkelina, första barnet, pojke (Gustav) född 5/12...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
82 705
Senast: supersonic
·
Gravid - 1år Länk till gamla tråden: http://www.bukefalos.com/threads/sommarforaldrar-2016-del-2.1393999/ Födda bebisar: 15/6 Inverterad: Miranda...
24 25 26
Svar
506
· Visningar
42 142
Senast: lytesout95
·
  • Låst
Avel Tar och startar en ny då helt enkelt =D Här är gamla... http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1164702&page=106 Sar Trist och...
97 98 99
Svar
1 967
· Visningar
171 742
Senast: Görel
·
Övr. Katt Eftersom det är ett kattigt (motsvarande gnäggigt) inlägg, så lade jag det under prefix övrigt. Hör det hemma under avel/ras, så är det...
Svar
16
· Visningar
1 065
Senast: Sorbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025