Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men alltså. Borde inte foruma från telefonen Visst älskar jag min gräslök men gräsklippare skulle det ståKänns som rätt prioriterat, gräslök är alltid viktigare än tröjor
Jag har inget problem att ge mitt telefonnummer om jag till exempel ska sälja något, men då ska det vara efter överenskommelsen är gjord om att köpa. Oftast handlar detta om större köp, typ en soffgrupp eller en gräslök, hade aldrig gett ut till någon för en tröja eller så.
Är väldigt restriktiv med att ge mitt nummer till sociala kontakter. Ger heller inte sociala media till folk jag inte träffat och tyckt om (med enstaka undantag för distanskolleger och liknande).
Jag har inte swish.Ni som inte lämnar ut telefonnr hur gör ni med swish tex?
Väldigt besviken på detta svar gräslök är guld!Men alltså. Borde inte foruma från telefonen Visst älskar jag min gräslök men gräsklippare skulle det stå
Jag har två mobiler, en jobbmobil med och min privata utan swish.Ni som inte lämnar ut telefonnr hur gör ni med swish tex?
Mitt nummer som jag inte använder har jag som swish.Ni som inte lämnar ut telefonnr hur gör ni med swish tex?
Ok... jag har ett nr som jag haft sedan 1999. Jag har en e-post adress jag har haft säkert före mobilen en e-post adress som tillråga på allt är Hotmail...... jag är inte sån som orkar hålla reda på byta hit och dit....Mitt nummer som jag inte använder har jag som swish.
Jag har aldrig bytt mail Också hotmail. Telefon har jag ju numret kvar men inte i en telefon. För många tokiga människor runtomOk... jag har ett nr som jag haft sedan 1999. Jag har en e-post adress jag har haft säkert före mobilen en e-post adress som tillråga på allt är Hotmail...... jag är inte sån som orkar hålla reda på byta hit och dit....
Jag har en Gmail bland annat för att mejla med skolan. Men den kan jag inte utantill.....Jag har aldrig bytt mail Också hotmail. Telefon har jag ju numret kvar men inte i en telefon. För många tokiga människor runtom
Bra att jag fick svar! Det enda jag kunde tänka på var den där gräslökenMen alltså. Borde inte foruma från telefonen Visst älskar jag min gräslök men gräsklippare skulle det stå
Jag är hungrig nu.Bra att jag fick svar! Det enda jag kunde tänka på var den där gräslöken