Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har vi det vanliga uterittskitet på oss...
Smart! det ska jag nog leta reda på! Men min sk sadel är ju hopplös! Det fäster nog bättre mot läder!har du sett hur de nya paddarna till epsaniola ser ut? de har på ovansidan antiglid "pad" som är ganska tunn men den glider inte bak så då behöver man inte ha några stroppar ens.. ganska smart
Jag har även sett det på vanliga dressyrschabrak som inte har några stroppar utan bara antiglidpad
jag tror man kan köpa det i vanliga hästbutiker och man kan säkert hitta det på andra ställen också
Om jag inte minns fel så var det B*´s..Lusidor: Jag vill ha tips på vart jag kan få tag på billiga lädertyglar, du minns inte vart du hittade dem? Är trött på att behöva byta och knppa om alla tyglar så fort jag byter häst/huvudlag
Där har hon ju knäna ganska tydligt böjda!På nedre bilden har du väldigt långa läder för att rida ut? Blir det inte problem med att avlasta ryggen när du klättrar, galopperar, osv? Eller var det bara på den bilden, kanske?