är jag för feg?

xDollyx

Trådstartare
kanske det!

men som jag skrev i ett annat inlägg gillar jag utmaningar! sålänge dom går bit för bit och att jag får lite stöd på vägen!

komemr nog aldrig bli en fullfjättrad jockey. men av allt jag gjorde hos familjen Lovén saknar jag fullbloden mest. så nu funderar jag på att anmäla mej till prova-på kurs. mest för skojs skull, saknar ju hästarna!

så vad tror ni proffs? prova kan väl aldrig skada?

Sv: är jag för feg?

låter bra det!:p nu ska jag bara försöka hitta en kurskompis. har tyvärr i princip inga kompisar som är hästmänniskor..

Sv: är jag för feg?

HJÄLP igen haha.. tänkte ta bort den här tråden då min andrainnehåller mer info.. mm..men hur gör man?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 446
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 546
Senast: LelleLilla
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 642
Senast: Gry
·
Kropp & Själ Det som jag nämner i rubriken är något som jag totalt saknar. Jag går in för något med hull och hår men orkar aldrig gå ända in i mål...
2
Svar
22
· Visningar
3 311
Senast: Blomskan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar