Jettan
Trådstartare
Idag åkte dottern (ca. 2,5 år) och pappan till stockholm för att hälsa på pappans farmor som fyller 90 år! Dom ska vara borta tills i morgon lunch ungefär. Igår var jag jätte nojjig och orolig över detta och i morse grät jag som en hysterisk. Lämnade av dom vid tåget och skulle vinka medans dom åkte... Det blev med ett VÄLDIGT påklistrat leende och jag fick kämpa för att inte börja stortjuta....
Samtidigt fattar jag inte vad det är med mig egentligen??? Det är inte första gången dottern är borta från mig OCH hon är ju med pappa, som jag litar på och vet att han tar hand om henne....
Mest tror jag det handlar om mig själv... vill inte vara ensam...
Men jag är känslig vad det gäller att lämna bort min dotter, när det gäller dagis, barnvakt på nätter osv.
Jag har vänner som har lämnat bort sina barn, riktigt små i upp till en vecka!!! Det kan jag säga att det skulle jag INTE klara av!
Jag känner många som gör så, och tycker att jag också borde göra det, för att få vara lite för mig själv, så jag känner mig väldigt ENSAM om denna otroliga ångest över att vara utan min dotter....
Min dotter är väldigt självständig och tycker det är roligt att vara på dagis eller att få sova över hos mormor och morfar...
Jag bara tycker att hon är så liten, att hon behöver sin mamma
Jag är väl kanske den största kyckling-mamma jorden skådat....
Samtidigt fattar jag inte vad det är med mig egentligen??? Det är inte första gången dottern är borta från mig OCH hon är ju med pappa, som jag litar på och vet att han tar hand om henne....
Mest tror jag det handlar om mig själv... vill inte vara ensam...
Men jag är känslig vad det gäller att lämna bort min dotter, när det gäller dagis, barnvakt på nätter osv.
Jag har vänner som har lämnat bort sina barn, riktigt små i upp till en vecka!!! Det kan jag säga att det skulle jag INTE klara av!
Jag känner många som gör så, och tycker att jag också borde göra det, för att få vara lite för mig själv, så jag känner mig väldigt ENSAM om denna otroliga ångest över att vara utan min dotter....
Min dotter är väldigt självständig och tycker det är roligt att vara på dagis eller att få sova över hos mormor och morfar...
Jag bara tycker att hon är så liten, att hon behöver sin mamma
Jag är väl kanske den största kyckling-mamma jorden skådat....