Är huskies mer verbala?

MissFideli

Trådstartare
Ofta när man ser filmer på hundar som "pratar", så är det nån huskievariant. Är dessa raser mer verbala än andra raser generellt? Eller är ägarna bara ner benägna att sälja ut sina hundars upptåg på nätet? :D

Ofta när man ser filmer på hundar som "pratar", så är det nån huskievariant. Är dessa raser mer verbala än andra raser generellt? Eller är ägarna bara ner benägna att sälja ut sina hundars upptåg på nätet? :D

Alla polarhundar är väldigt verbala. Precis som att schäfrar gillar att pipa så gillar polarhundar att ylprata. Inte alltid kul att ha de djuren inskrivna på djursjukhuset när det ska vara lugn och ro ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 001
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 538
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 130
Senast: AraSlei
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 530
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar