MissFideli
Trådstartare
Ofta när man ser filmer på hundar som "pratar", så är det nån huskievariant. Är dessa raser mer verbala än andra raser generellt? Eller är ägarna bara ner benägna att sälja ut sina hundars upptåg på nätet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ofta när man ser filmer på hundar som "pratar", så är det nån huskievariant. Är dessa raser mer verbala än andra raser generellt? Eller är ägarna bara ner benägna att sälja ut sina hundars upptåg på nätet?
hehe.. jag tycker hon låter som hon knarrar..Jag har pratglada salukis Framförallt min äldsta är väldigt pratig. Här är en film som visar hur hon låter när man klappar henne och hon är glad: https://www.instagram.com/p/Bc-kaCLgooZ/
Så som hon låter i filmen låter hon dagligen och just i filmen så är det ganska lite prat jämfört med hur det brukar kunna vara... Jag älskar när hon låter
Alla polarhundar är väldigt verbala. Precis som att schäfrar gillar att pipa så gillar polarhundar att ylprata. Inte alltid kul att ha de djuren inskrivna på djursjukhuset när det ska vara lugn och ro