AR-folk i skåne

Status
Stängd för vidare inlägg.

gadriel

Trådstartare
Är lite nyfiken på om det finns några AR-intresserade i skåne?
Flyttade ner i höstas för att plugga (men har hästar och sambon kvar hemma, åker hem på helger och lediga dagar), och känner mig lite utsvulten på hästprat i veckorna :angel:

Verkar finns oändligt med stall här nere men mest dressyr- och hoppintresserade. Vore kul att höra lite vart man kan åka och kika på träningar och träffa andra AR-intresserade :bump:
 
Sv: AR-folk i skåne

Gå in på www.akademiskridkonst.se och titta under Kurs- och evenemangskalender :idea: Då kan du se vilka instruktörer som undervisar här, och när och var kurserna äger rum.
Och om du tittar under Kontaktnät kan du kanske hitta någon som bor nära dig?

Jag väljer att stänga tråden nu, eftersom den kan ses som en efterlysning.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 103
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 185
Senast: QueenLilith
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 021
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 508
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp