Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hann läsa ikapp hit nu och är nu glad över denna extra bonus till mitt självförtroende var lite rädd att det var jag som var dumJag undrade just hur lång tid det skulle ta innan någon märkte att de är i princip samma Nej, det skulle stått "mer än" på alternativ två också, men nu är jag ganska glad för detta extra text av logik/läskunnighet!
Jag skriver askasst på hp, tänker inte utsätta mig för den pinan igen. Det har ju så mycket med skicklighet vid provskrivning att göra. Min adhd-hjärna blir uttråkad och ger upp för tidigt!Usch jag tyckte det kändes obehagligt att svara haha! Men jag skrev högt på HP vilket tydligen är en bra approximation för intelligens så jag tog ändå kategorin över genomsnittet. Har dock svårt att fatta på vilket sätt jag är intelligent, är okej, men inte jättebra på matte, och är ganska dålig på språkinlärning. Inte så motoriskt begåvad heller . Tror kanske inte att jag ligger i den högre kategorin som bilförare, men försöker kompensera det genom att köra lugnt
Du är väl läkare? Jag föreställer mig att man måste var otroligt intelligent för att ta sig igenom läkarutbildningen (säg nu inte nejdå det klarar vem som helst )Usch jag tyckte det kändes obehagligt att svara haha! Men jag skrev högt på HP vilket tydligen är en bra approximation för intelligens så jag tog ändå kategorin över genomsnittet. Har dock svårt att fatta på vilket sätt jag är intelligent, är okej, men inte jättebra på matte, och är ganska dålig på språkinlärning. Inte så motoriskt begåvad heller . Tror kanske inte att jag ligger i den högre kategorin som bilförare, men försöker kompensera det genom att köra lugnt
Ja, det är precis därför jag har gjort detÄr jag den enda människan på hela Buke som aldrig någonsin genomfört ett IQ-test eller motsvarande? Är det någonting folk sitter hemma och gör bara sådär spontant en torsdagseftermiddag medan jag rengör mina akvarier i godan ro?
Jag skulle vilja svara att jag helt enkelt är lite sån, men Mensa gjorde ju tydligt för mig att det är jag inte alls detÄr jag den enda människan på hela Buke som aldrig någonsin genomfört ett IQ-test eller motsvarande? Är det någonting folk sitter hemma och gör bara sådär spontant en torsdagseftermiddag medan jag rengör mina akvarier i godan ro?
Sådan skum fritidsaktivitet liksom! Jag står hellre och funderar på hur färgaveln mellan guppysarna slår ut.Ja, det är precis därför jag har gjort det
Jag har bara gjort det som tvingad (värnpliktsmönstring) eller för att få ett jobb jag velat ha (och ett för att få gratis utbildning betald av staten som jag sedan valde bort).Är jag den enda människan på hela Buke som aldrig någonsin genomfört ett IQ-test eller motsvarande? Är det någonting folk sitter hemma och gör bara sådär spontant en torsdagseftermiddag medan jag rengör mina akvarier i godan ro?
Spontant känner jag att det är väldigt intelligent att inte bry sig om sin intelligens.Är jag den enda människan på hela Buke som aldrig någonsin genomfört ett IQ-test eller motsvarande? Är det någonting folk sitter hemma och gör bara sådär spontant en torsdagseftermiddag medan jag rengör mina akvarier i godan ro?
Jag har aldrig gjort IQ-test vad jag kommer ihåg, min uppskattning bygger på observationer i vardagliga livet. Fast vad gäller empati och i förlängningen då EQ så har jag testat min empatiska förmåga.Är jag den enda människan på hela Buke som aldrig någonsin genomfört ett IQ-test eller motsvarande? Är det någonting folk sitter hemma och gör bara sådär spontant en torsdagseftermiddag medan jag rengör mina akvarier i godan ro?
Det vet jag inte. Jag är bara lätt förvånad över att läsa att så många har siffror och resultat att gå efter.Spontant känner jag att det är väldigt intelligent att inte bry sig om sin intelligens.
…och? Vad blev det?Jag har däremot gjort onlinetest för att se vilket Hogwartshus mina mest spelade rollspelskaraktärer tillhör!
Övervägande Slytherins, kan eventuellt bero på attt favoritrasen är dark elves. Bara en teori. Men jag har EN sneaky Hufflepuff!…och? Vad blev det?
Jag testades när jag utredde för npf som barn. Fick ingen diagnos då pga för hög iq har gjort diverse test därefter när jag varit uttråkad och nyfiken, i typisk adhd-andaDet vet jag inte. Jag är bara lätt förvånad över att läsa att så många har siffror och resultat att gå efter.
Jag har däremot gjort onlinetest för att se vilket Hogwartshus mina mest spelade rollspelskaraktärer tillhör!