Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får helt enkelt filma om. Han var för filmdagen lite seg och gick inte riktigt fram, men brukar vara mer på. Jag ville dock inte lägga upp en film från innan sommaren (senaste dressyrfilmen) för att det hänt mycket med honom sen dess... Dock i den nya annonsen har jag också film från banhoppning, där iaf jag tycker att han går bra (även om det bara är 90 cm)...
Får försöka filma i helgen och lägga upp en ny annons. Och dumpa priset :/
Jag kanske är lite trög men jag förstår inte riktigt vad du menar här.
Även om jag är fullt medveten om vilka båda hingstarna är så har jag ändå inte råd att löpa en avkomma om man ser hur priserna ser ut. Eller jo...jag kan få ihop 150 000 om jag sparar i 2-3 år eller så men det är jag alldeles för otålig för.
I bästa fall kan jag gneta ihop 60 000 på ett år + att jag har några kronor kvar av livförsäkringen för min gamla häst så mitt maxpris är 70-80 000. Då är mitt önskemål ett vuxet halvblod som är utbildad ca LA/120. Får gärna ha kapacitet för MSV men mer än så behövs definitivt inte. Den behöver dock inte vara lobotomerad (läs bombsäker ).
Det här tycker jag känns svårt att hitta med tanke på priset om man inte vänder sig till någon av de tvivelaktiga försäljningsstall som finns...vilket jag helst undviker.
Det är väl lite det som är kärnan, att många inte ser vad de har hemma i stallet....det kan då bli svårt för kunden att urskilja guldmynten från resten och tro att de som är lite billigare är skithästar, när det lika gärna kan vara tvärtom.
Om folk blev lite mer insatta så hade det varit betydligt lättare att sälja, vissa säger att man inte ska betäcka med samma hingst som alla andra, men det är nog det enda som funkar i detta landet, 10000 Corlensky G avkommor. Kommer det en Mr Blue avkomma så tänker folk oj vad är det för konstig härstamning, det är nog ingenting att ha
Problemet med den storleken är väl snarare att hitta ett stall som vill ta emot en så stor häst, om man inte har eget. Den kräver ju både en större box och takhöjd för att det ska funka, vet de som har svårt att hyra in sig då boxar och/eller takhöjd inte räckt till på flera ställen.I min häst är 180+ men de flesta som har ridit honom tycker inte att han känns stor att rida...