Är det själviskt att...

Sv: Är det själviskt att...

Hon verkar vara ett riktigt kap. Hoppas din bror forstar att han just ingatt ett livslangt forbund med henne...

Livslångt och livslångt. 18 år iaf, men det kan säkert upplevas som en livstid under fel förhållanden.

mja... barn har man ju hela livet :) Och det kommer ev bröllop, födelsedagsfester för barnbarn etc... min mamma och papap får stå ut med varann en hel del fast de varit skilda sedan jag var 4, och nu är jag 32 :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 370
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 242
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 216
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 242
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Passar inte med min hund :(