Är det så eller e det ngt konstigt=S

D

Don_93

Sitter o kollar på onlinde resultaten, kat. D från ponny SM och det står att alla har blivit uteslutna eller utgått:confused: Det verkar vara ngt som inte stämmer=S

Sv: Är det så eller e det ngt konstigt=S

De kan man ju räkna ut med lillfingret att de inte stämmer :smirk:
Kolla equipage ist :idea::)

Är det online-resultat kan det visst stämma. Är banan svår och de bästa inte har startat än så... Många uteslutna kan det bli.

Don_93 skrev:
Sitter o kollar på onlinde resultaten, kat. D från ponny SM och det står att alla har blivit uteslutna eller utgått:confused: Det verkar vara ngt som inte stämmer=S

jag läste om det där också, att det var super många som fick dåliga resultat på sm.

Aja det verkade vara ngt som inte stämmmde för det stod annorlunda på resultaten sen, tyckte bara det verkade så skumt eftersom det var många bra ekipage som var uteslutna/utgått. Men aja detta var ju gammalt nu=P

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 737
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
843
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 998
Senast: MML
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 188
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar