Är okej med att en partner kollar på porr, i synnerhet om han gillar saker som jag inte gillar/vill testa - där porren kan vara ett sätt för honom att få utlopp för det han gillar utan att blanda in mig i det. Exempelvis har jag haft ett kk som bland annat tände på dvärgporr - inget som jag 173cm över marken kan 'hjälpa' till med. Porrskådisar ser ut som allt mellan något som katten släpat hem till något som legat under kniven större delen av sitt vuxna liv. Inget som man bör jämföra sig själv med alltså.
Jag kollar på porr, jag har själv 0 intresse av tjejer men kollar man på hetroporr så är det ju oundvikligt med tjejer. Det är inte personerna på film som man går igång på (om det är syftet med att kolla), det är vad de gör, och hur, som är det viktiga. Sen kanske man har favoritskådisar ändå, men det skulle jag säga inte beror på hur de ser ut (nödvändigtvis) utan snarare att de kan 'leverera' vad man är ute efter.
Enklast är att följa rådet som alla gett, prata med killen istället för att oroa dig i din ensamhet. Han förstår inte telepati så kommunicera mera.