Vet inte ifall någon kanske läst min tråd för ett tag sedan, men blev misshandlad av mitt ex i form av att han inte tog hänsyn till mina känslor i form av sex och så vidare. Han våldförde sig på mig och nu i efterhand har jag även förstått att det fanns gånger då det till och med räknas som våldtäckt. Han var även väldigt manipulerande. Trots det kan jag fortfarande sakna hans bra sidor och hur han fick mig att känna. Saknar så klart inte att han fick mig att må dåligt och mår faktiskt mycket bättre generellt nu men kan ibland sakna honom. Kan fortfarande inte vara i närheten av en kille nykter dock utan att må dåligt över hur han behandlat mig, stelnar till så fort det blir intimt. Men känner mig så ledsen och mår dåligt över att jag på något sett nu insett vad det var som faktiskt hände. Att han faktiskt våldförde sig på mig. För allt kändes så normalt då, som att det skulle vara så i en relation. Och nu kan jag inte kolla tillbaka på relationen som något fint. Det gör ont att inse att den personen som man verkligen älskade och såg upp till behandlade mig så. Hur slutar man vara arg för att en person behandlat än på det här sättet och bara går vidare? Är det normalt att faktiskt sakna personen? Saknar inte vår relation men kan ofta sakna vissa minnen och att han fick mig att känna mig så speciell. Ingen har någonsin fått mig att må så bra och dåligt som han har
det var liksom som att det enda jag såg fram emot var att träffa honom, som att hela mitt liv centrerade runt det och han var det enda viktiga. Men samtidigt kan jag inte ens räkna hur ofta jag låg vaken och mådde dåligt över att jag hade haft sex fast jag egentligen inte ville. Har idag inte kontakt med honom, har blockerat honom överallt. Men hör ibland om honom från gemensamma kompisar och varje gång gör det lite ont, speciellt eftersom han träffade en tjej som är väldigt lik mig efter bara tre månader. Blir ofta orolig och tänker på henne och hoppas att han behandlar henne bättre.