Är det någon som skall på träningen i tyskland

Sv: Är det någon som skall på träningen i tyskland

har för tillfället ingen häst just nu.. ska in på röntgen på måndag...:(

Men oj vad är det homs har hänt???

Hoppas det inte är så allvarligt bara...

vet inte riktigt, nåt har hänt med ryggen eller hennes bakknän...

veterinären vet inte riktigt vad...:(

Hur var det, någon som vet?

Pga denna J**la vinter:mad: som även drabbat tyskland blev träningen flyttad till den 20-23/4 . Men när det väll blir kommer det garanterat bli super kul och lärorikt:)

Lycka till allihopa! :) :D

Jag är väldigt avundsjuk på er som idag åker :(

Pga av omständigheter som jag inte kan råda över tvingades jag stanna hemma :cry:

Nej vad tråkigt att du måste stanna hemma, du har ju sett fram emot det väldigt mycket - eller så mycket som jag har kunnat utläsa i dina inlägg-
Trist:(

Så där ja nu var vi hemma igen.

Det har varit hur kul som helst och vi har hoppat massor av roliga hinder:) och träffat en massa trevligt folk

Det blev inte så många bilder då vi hade fullt upp med att rida( + himmlen var öppen i går så då ville inte kamran vara med:angel: )

ska kolla igenom kameran sen i kväll o se om det är någon bra bild jag vågar lägga ut.

Nu väntar vara städning av bil + släp:smirk:

vad hände med din häst som var utlånad egentligen?

Ja då var vi hemma igen, var verkligen jätte skoj och väldigt bra!

Så himla synd att du inte kunde följa med. Men vem vet kanske blir nåt liknande i framtiden...

Har ni inga bilder för oss andra!!! :D ;)

Ingen som vill berätta lite mer ingående hur det gick och vad ni fick göra? :confused:

första passet på fredag fm.
Detta passet var ett markarbete/lätt hoppning. Här var det mest att kunna få dem att lyssna fram och tillbaka, korta och länga galoppsprången.
Pass 2 var ute på terrängen. Har hoppade vi olika typ hinder och fick tips på hur man skulle rida an till dessa.

Pass 3 på lördagen forstatte vi med att hoppa lite typ hinder för att sedan hoppa en banan som var olika beroende på vilken nivå man red på.

Har tyvärr inte så många bilder....mamma hade fullt upp med att filma :d

Men tänkte försöka mig på att få lite kort från filmen liksom...men får se hur det lyckas, är inte så vidare teknisk :crazy:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Tysklands Ingrid Klimke satsar mot ett sjätte OS i karriären. Tidigare år har hon deltagit i fälttävlan, men nu satsar ryttaren lite...
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ikväll invigs ponny-EM i fälttävlan i Tyskland. Lily Herrmann och Derryhill High Silver Tempo, som gör sitt andra EM ihop, representerar...
Svar
0
· Visningar
124
·
Samhälle Hur skall inkomsttagare och andra boende i Sverige beskattas? Vi är nog överens om att inkomster av tjänst skall beskattas. Och även om...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
6 433
Senast: skogaliten
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
130
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka