Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I bukeskaran finns flera författare.
Både av faktaböcker, romaner och tecknat.
Det finns till och med en bukeroman. (Hjälp mig - tappat titeln fast jag läst den!)
Tack!Du och jag och vi
Vad menar du? Förklara för en som inte varit med förutJag blir förvånad varje gång jag får grattismejlet.
Jag skriver på min första roman! Har hållit på med den i måååånga år, långt innan datan fanns. Skrev för hand.
Men i höstas började jag om 'på riktigt' och nu är jag snart i mål . Min förhoppning är att få den utgiven. Antingen av ett förlag eller så bekostar jag det själv (books on demand)!
Vill inte göra ett trådkap för TS, men jag vill gärna veta 'allt' från er som varit med ett tag! Någon som använt books on demand eller liknande?
Du får gärna bolla med mig! Vi kanske kan bolla med varandra?Jag har börjat leka med tanken att börja skriva igen. men är det någon annan som författar här? Jag kan behöva ett slags boll plank eller ska jag ha en tråd där jag lägger upp allt så alla kan kommentera? Vet inte vad det blir ännu, men känner att andan faller på.
Jag skriver på min första roman! Har hållit på med den i måååånga år, långt innan datan fanns. Skrev för hand.
Men i höstas började jag om 'på riktigt' och nu är jag snart i mål . Min förhoppning är att få den utgiven. Antingen av ett förlag eller så bekostar jag det själv (books on demand)!
Vill inte göra ett trådkap för TS, men jag vill gärna veta 'allt' från er som varit med ett tag! Någon som använt books on demand eller liknande?
Vad menar du? Förklara för en som inte varit med förut
Det är nog det svåraste!Jag håller på med en barnbok
Jag har bara känslan att börja skriva. det jag har skrivit innan har aldrig varit bra eller för allmänna ögon. vet inte riktigt vat jag sa ta vägen ännu.Du får gärna bolla med mig! Vi kanske kan bolla med varandra?
Haha ja. Återstår att se om den blir klar innan sonen blir för gammal för den.Det är nog det svåraste!
Mest tekiska avhandligar och teraputiskt för mig själv.Jag har inga planer på att författa något som andra ska läsa, men jag har anmält mej till en skrivarkurs på folkhögskolan en vecka i juni och det ska bli så roligt!
Det skulle vara intressant att se exempel på något som du @Tranan har skrivit.