L
LenaN
Sv: Är det inte det ena...
Håller tummarna för dig och din häst! Hoppas hon blir bra!!!
Håller tummarna för dig och din häst! Hoppas hon blir bra!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krafft Rehab är väldigt gödande...
Hade de på min märr som var i underhull när hon kom tillbaka efter utlåning, hon är ju 24 så vi var rädda att det inte skulle gå att göda upp henne men nu e hon FET (och dräktig visserligen men FET)... Och ser återigen ut som vi vill ha henne...
Jag ska strax åka in igen, får köpa med mig lite till min egen mage känner jag.![]()
Har knappt sovit i natt, armarna började domna bort på mig vid 4/5-tiden men jag har varit för trött för att läsa utan snurrat och snott mig så madrassen nästan åkt ner på golvet. Helst vill jag bara dra täcket över huvudet och inte göra något alls, men det lär ju knappast hjälpa henne. Måste försöka rycka upp mig lite, jag kan ju inte komma dit och uppföra mig som om jag hör hemma på en annan klinik.![]()
Ska ge djuren mat och sedan åker jag igen...![]()
Krafft Rehab är väldigt gödande...
Hade de på min märr som var i underhull när hon kom tillbaka efter utlåning, hon är ju 24 så vi var rädda att det inte skulle gå att göda upp henne men nu e hon FET (och dräktig visserligen men FET)... Och ser återigen ut som vi vill ha henne...
Självklart kollar jag med dem först! Morötterna är med deras tillåtelse men något annat vågar jag inte ge henne utan att höra med dem. Har funderat en hel del på linfrön, men det får de som sagt tycka till om, ska kolla alternativen och höra vad de säger. Är det ok så åker jag och köper foder idag om det inte redan finns där.
Självklart kollar jag med dem först! Morötterna är med deras tillåtelse men något annat vågar jag inte ge henne utan att höra med dem. Har funderat en hel del på linfrön, men det får de som sagt tycka till om, ska kolla alternativen och höra vad de säger. Är det ok så åker jag och köper foder idag om det inte redan finns där.