Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ang obekvämligheten tänker jag att det är en fråga om att vänja sig, eller så blir jag irriterad över hur jag låter folk omkring mig bestämma över hur jag ska se utProblemet är egentligen inte att andra tycker det är barnsligt. Problemet är OM du blir obekväm i det. Som att klä ut sig och gå maskeradklädd mot sin vilja genom stan. Typ.
Jag tycker det är fräckt, du kan ju alltid börja lätt och ta dig igen från fredag kväll (applicering) till måndag morgon.
Jag får tipsa om Etsy då! Hittar många fina tatueringliknande motiv där!Men lätt!
Jag använder såna ibland, letar fina hela tiden, men hittar tyvärr mest barnmotiv.
Jag reste till malta på en klassresa, slutade nog med lätt fem stycken henna-tatueringarVuxna använder ju tillfälliga henna-tatueringar så varför inte gnuggisar Kör på!
Du ser! KöööörJag reste till malta på en klassresa, slutade nog med lätt fem stycken henna-tatueringar
Jag var tonåring, lättare när man måste gå i skolanDu ser! Köööör
och nu får du bestämma själv.Jag var tonåring, lättare när man måste gå i skolan
Det är lite den delen jag tvekar/-de inför, det borde ju vara hur smart som helst men så är det inte vanligt och därmed lite "konstigt"Fiffigt sätt att "gadda" sig. Inga problem att ångra sig efteråt, det försvinner ju ändå efter några dagar. Men ja, innan jag i denna tråd fick veta att vuxna människor gjorde sånt hade jag blivit lite paff
Inkbox.comMen lätt!
Jag använder såna ibland, letar fina hela tiden, men hittar tyvärr mest barnmotiv.
Åh! Sitter de typ 14 dagar dem på hemsidan? Måste genast kolla!Finns sådana som sitter 14 dagar, ser helt äkta ut. Är inte som typ gnuggisar.
Inkbox.com
Vuxna motiv. Har själv beställt därifrån flera gånger.
JaÅh! Sitter de typ 14 dagar dem på hemsidan? Måste genast kolla!
Ja jag vet inte. Men kanske beror på hur gammal du är skulle jag sägaJag har hittat jättefina tillfälliga tatueringar (såna där som man har vatten på och sitter på huden ett tag) på Etsy och blir sugen på att använda dem. Det är ju perfekt egentligen då jag vill ha tatueringar men är rädd för smärta och så vill jag inte ångra mig senare. Så tillfälliga tatueringar borde ju vara perfekt egentligen!
Men samtidigt så blir jag tveksam och tycker att det känns lite barnsligt jag tänker att jag vill ha dem på jobbet tex, och det känns lite barnsligt som sagt. Om folk frågar om jag har skaffat mig en tatuering och jag svarar att det är bara något tillfälligt ... hur skulle ni reagera?
Jag arbetar i kommunhuset så det är väl en lagom seriös miljö men nära med IT etc så det är en rätt avslappnad miljö ändå. Vad säger ni?
Tillägg: Det är inte barnsliga motiv så att säga, utan fina bilder som skulle lika gärna kunna vara riktiga tatueringar.
Kan du skilja dom åt ens? En är äkta, en är tillfälligJa jag vet inte. Men kanske beror på hur gammal du är skulle jag säga
Jag orkar inte bry mig om folk tycker det är barnsligt eller inte, säger mer om dom än va det säger om mig. Vill jag använda sådana tatueringar gör jag det och ger blanka f*n i om någon tycker det är barnsligt.Jag har hittat jättefina tillfälliga tatueringar (såna där som man har vatten på och sitter på huden ett tag) på Etsy och blir sugen på att använda dem. Det är ju perfekt egentligen då jag vill ha tatueringar men är rädd för smärta och så vill jag inte ångra mig senare. Så tillfälliga tatueringar borde ju vara perfekt egentligen!
Men samtidigt så blir jag tveksam och tycker att det känns lite barnsligt jag tänker att jag vill ha dem på jobbet tex, och det känns lite barnsligt som sagt. Om folk frågar om jag har skaffat mig en tatuering och jag svarar att det är bara något tillfälligt ... hur skulle ni reagera?
Jag arbetar i kommunhuset så det är väl en lagom seriös miljö men nära med IT etc så det är en rätt avslappnad miljö ändå. Vad säger ni?
Tillägg: Det är inte barnsliga motiv så att säga, utan fina bilder som skulle lika gärna kunna vara riktiga tatueringar.
Det sistsnämda, det är så jag också. Var med min väninna på lekplatsen och hennes dotter ser nu upp till mig, då jag hängde upp å ner i klätterställningen, gungade och busade. Man är inte äldre än va man gör sig som en del säger, att kunna vara "barnslig" ibland och "vuxen" när det krävs osv. (svårt att förklara bra)Barnsligt - ja, men bör du avstå - nej!! Kör och njut av livet. Man måste få vara barn ibland med vissa saker, varför begränsa sig?
jag älskar att hoppa studsmatta, leka på lekplatser mm och jag är 33. Man ska bejaka sitt inre barn
Om jag gissar är den med katten äkta och fåglarna "fejk"? Men hade ja inte vetat att den ena var fejk å den ena äkta tror ja inte ens ja hade grunnat på det.Kan du skilja dom åt ens? En är äkta, en är tillfällig
Visa bifogad fil 58115
Det är flera olika medlemmar som gör såna, så jag sökte bara på temporary tattoo på etsyKan du länka till etsy-sidan? Jag blir också sugen på att testa