Asko
TrÄdstartare
Lite dyra dock ca 160 kr för en liten pÄ 2x2 in. Men kanske vÀrt det om man verkligen vill att de ska sitta kvar lite lÀngre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite dyra dock ca 160 kr för en liten pÄ 2x2 in. Men kanske vÀrt det om man verkligen vill att de ska sitta kvar lite lÀngre.
Sen kan man (beroende pÄ hur pillrigt motiv det Àr förstÄs) köpa tattoofÀrgen som Àr för frihand och mÄla efter motivet nÀr det börjar blekna (enkelt om man har nÄgon som kan hjÀlpa en, men gÄr sjÀlv om man satt den pÄ en bra plats). DÄ kÀnns kostnaden inte sÄ farlig, en flaska rÀcker rÀtt lÀnge.Lite dyra dock ca 160 kr för en liten pÄ 2x2 in. Men kanske vÀrt det om man verkligen vill att de ska sitta kvar lite lÀngre.
Ooh, jag har letat efter en sĂ„dan fĂ€rg! Ăr det som henna? TĂ€nker pĂ„ att det kom ut nĂ„gra artiklar om att man skulle undvika att skaffa sig "hemmagjorda" hennatatueringar .. Men tack för tipset!Sen kan man (beroende pĂ„ hur pillrigt motiv det Ă€r förstĂ„s) köpa tattoofĂ€rgen som Ă€r för frihand och mĂ„la efter motivet nĂ€r det börjar blekna (enkelt om man har nĂ„gon som kan hjĂ€lpa en, men gĂ„r sjĂ€lv om man satt den pĂ„ en bra plats). DĂ„ kĂ€nns kostnaden inte sĂ„ farlig, en flaska rĂ€cker rĂ€tt lĂ€nge.
Nej, ingen hennafĂ€rg, sök pĂ„ hemsidan pĂ„ freehand ink (vet inte om jag fĂ„r lĂ€nka direkt), dĂ€r stĂ„r vad fĂ€rgen innehĂ„ller.Ooh, jag har letat efter en sĂ„dan fĂ€rg! Ăr det som henna? TĂ€nker pĂ„ att det kom ut nĂ„gra artiklar om att man skulle undvika att skaffa sig "hemmagjorda" hennatatueringar .. Men tack för tipset!