Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast färga håret är inte ett ingrepp. Med skönhetsingrepp menas kirurgiskt ingrepp eller injektioner som görs av estetiska (och inte medicinska) skäl.OM jag hårdrar det så anser jag ju att färga håret är ett "skönhetsingrepp", det är ju inte min "naturliga" look.
Så jag ändrade mitt nej till ett ja. För jag har färgat håret sen jag var 30 minst, fick mina vita hårstrån tidigt.
ingreppFast färga håret är inte ett ingrepp. Med skönhetsingrepp menas kirurgiskt ingrepp eller injektioner som görs av estetiska (och inte medicinska) skäl.
Man kanske jobbar med tex hår, skönhet och liknande. Då är det nog inte alls så konstigt.Sant, blev bara lite häpen över att en vuxen kvinna lever i en omgivning där "alla" opererat eller sprutat in saker.
Genuint häpen. Vet att många gör det. Men just detta att känna att man är den enda, resulterade i ett oj från mig.
Okej, då misstolkade jag "oj":et.Sant, blev bara lite häpen över att en vuxen kvinna lever i en omgivning där "alla" opererat eller sprutat in saker.
Genuint häpen. Vet att många gör det. Men just detta att känna att man är den enda, resulterade i ett oj från mig.
Glöm inte att jag är en dinosaurie. En stor del av mitt liv var sådant inte ens uppfunnetOkej, då misstolkade jag "oj":et.