Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är 42. Har inte gjort något och tror kag bara känner en i min ålder som gjort det?Börjar känna mig ensam om att inte ha gjort någon skönhetsoperation eller gjort någon form av injektioner. Närmar mig fyrtio och börjar känna mig ensam om att åldras eller är det bara fyrtioårskrisen som talar?
Vi kör en omröstning
Jag är inte emot att folk gör ingrepp direkt och skulle inte döma andra för vad de väljer att göra eller inte göra med sina utseenden. Det är inte så klart inget jag bryr mig om eller ska ta mig rätten till att ha en massa åsikter om. Deras kropp/liv/whatever.Injektioner försvinner snabbare än mitt svarta hår. För att få bort mitt svarta hår så måste jag lägga tusentals kronor för att få bort det över månader/ett år för att inte skada håret. Vill jag ta bort mina fillers så tar det ett 30 minuters besök och en behandling för ett par tusenlappar. Botox håller ett par månader.
Börjar känna mig ensam om att inte ha gjort någon skönhetsoperation eller gjort någon form av injektioner. Närmar mig fyrtio och börjar känna mig ensam om att åldras eller är det bara fyrtioårskrisen som talar?
Vi kör en omröstning
Är helt naturell, så ingen botox, filler, lyft, åtstramande eller påfyllning av något, någonstans och har svårt att se att jag framledes ska få för mig att göra något dylikt.
Färga hår/ögonbryn ser jag inte som något ens i närheten av att klassas som skönhetsingrepp.