AR *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: AR *bildtråd*

Åh vilken härlig bild!! Så otvunget och lätt trots massiv kropp. Fiin häst! Och du ser ut att vara följsam och sitta i balans!:bow:

Tack så mycket för komplimangen! (Jag tror det var mig, i alla fall):o

Uppdatering på mig och Flyger...
Atravara_1.jpg

Zetor059.jpg

Zetor001_1.jpg

Aklapp_1.jpg

Fotona är tagna av snälla sshameless här på buke:)

Fina Flyger! :love:

Hoppas allt är bra med er därnere. Vi jobbar vidare, och det är lite skönt att vara tillbaka i vardagen. Anna

ja men det är kanske så han heter egentligen :idea: iallafall för mig;)
...ehh...:angel: jag förminskade i några olika omgångar i ...ehh...paint:o:crazy:

:D

Å va roligt!:) känns det bra i nya sadeln då? o går det bra med bett? Ni är så duktiga du o din fina häst :) !!!

hihi o Flyger visst ser han inte lika liten ut på bild :angel: ;)

Hej!

lägger in nagra bilder pâ mig och Marquis frân början av september. Vi är under igângsättning efter drygt ett ârs vilande (vila i form ;) ) där han fâtt leva flockliv med ston. I paddocken tränar vi avslappning, sökning, koncentration (pâ annat än snygga islandshästston som stâr och glor pâ oss).

Han är sju âr och godkänd avelshingst av rasen Camarguehäst , importerad frân Camargue för tvâ âr sedan, mycket riden men inte utbildad. :)

IMG_3916.jpg

IMG_4132.jpg

IMG_4020.jpg

IMG_4015.jpg

IMG_4056.jpg

Bilder tagna av Karin Stillberg (Horseawareness)

Vad fina ni är du och din häst. Vilken fin bärning han har på den första bilden. Vad är det för bett du använder?

Och jag antar att folk har sagt det innan men - du är otroligt lik kronprinsessan Viktoria!:idea:

Tack så mycket!:) det är ett westernbett.. men nu har jag köpt en alta escuela.. westernbettet var för stort och så ville jag ha ett som hade lite kortare underskänkel. men annars har det funkat helt ok:)

Ja det hör man rätt ofta:D

Har inte du några nya bilder:idea:

mÅnga helt fantastiska bilder! Blir riktigt inspirerad. Sugen på att börja med AR, verkar ligga närmare mitt synsätt om man säger så. "Dagens" dressyr bortser ofta från vikten och möjligheterna av att hantera hästen vid hand enligt min erfarenhet. Man ser också ofta hästar som går på bogarna med ryttaren slitandes i tyglarna och åskådare som då säger "vad bra hästen gick". :confused:
AR verkar handla mer om att hästen ska bära sig själv osv.
jättekul tråd hoppas folk fortsättter lägga in massa fina bilder :D

Här är min nya häst som jag håller på att köpa!!:love: Fantastisk PRE utan papper, femårig hingst, lugn som en barnponny otroligt koncentrerad när man rider - precis vad jag önskat mig!!

scaled.php

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 760
Senast: mamman
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 471
Senast: Cattis_E
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 855
Senast: Miiikaela_
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 106

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka