Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur kan det vara en PRE om den inte har papper?
(ser dock trevlig ut!!)
Jag har testat med andra bett men han går bäst på stången, och han är ganska svankig så han får inte upp ryggen så mkt mer....
Me nu har jag testat att rida honom med pelham, och det går han faktiskt bra på också, är mer avslappnad
jag skulle tippa på att det har att göra med bristen på rörelse och utevistelse...
Vad jag menar är att han verkar gå i väldigt hög form för sin "nivå" och att han kanske borde ridas rundare..
Jag har testat med andra bett men han går bäst på stången, och han är ganska svankig så han får inte upp ryggen så mkt mer....
QUOTE]
Om han är så svankig och inte kan få upp ryggen mer borde han ridas överhuvudtaget då?
Annika
Tack så mycket och jag tackar för Flyger också Japp vi tränar för samma tränareKL
Sshameless och Flyger, det ser förbaskat fint ut! Avslappnat och i harmoni är bara förnamnet, så himla roligt att se! Traänar ni för samma tränare?
Men TS har skrivit
Jag tycker också det är en fin häst! men han skulle behöva gå på en lite längre hals och då skulle insvinget av bakbenen också bli mycket bättre
Jag menar inget illa alla behöver ju träna på nått.. jag har också problem med att få en lång hals på min häst!
QUOTE]
Om han är så svankig och inte kan få upp ryggen mer borde han ridas överhuvudtaget då?
Annika
Jag, det är inget problem att rida honom. De bilderna är dock ifrån i vår, så han är finare i ryggen nu.
Kan lägga in nyare bilder så fort jag har fått tag på någon som kan fota
Men TS har skrivit i andra trådar att hästen kan skolorna, piaff och skolskritt så den är ju på hög nivå. Eller är kanske detta en annan häst?
Immer