AR *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: AR *bildtråd*

Några bilder från i förrgår när jag för andra gången tränar på ung två månader. Allt kändes stelt för oss båda och vi kommer inte ihåg nått:D Han tyckte det var väldigt roligt iaf och skojigast av allt var spansk skritt och att verkligen krulla ihop nacken för då tycker han att han är snygg och duktig:rofl: Min diviga lilla häst:D
Hacka inte på mig är ni snälla, jag vet att han är skitkort i halsen och mycket annat men vi jobbar på det:)

IMG_1300spskritt.jpg

slutet i spank skritt

IMG_1179trav.jpg

Försöker få hästen att inte gräva ner näsan i marken:D

IMG_1245pirskritt.jpg

Mot piruettvändning i skritt

IMG_1257ettspr.jpg

Tränar inför att gå på lina:rofl:

Oh my God vilken vacker häst! Nu blev jag nästan lite avundsjuk här...

Inte frivilligt med ryttare på ryggen förrän ryttaren på något magiskt sätt fått bättre sits.. :angel:

Detta är inte min häst, det är bilder från ett träningsläger jag var på. Hästen är en 17årig trakhener som från början reds engelskt, men nu är ganska välutbildad inom AR.
Obs, jag är dock nybörjare inom området bara så ni vet... ;)
Och usch jag märkte nu att jag bara har misslyckade bilder... :rofl: Jaja...

13823731.jpg

"Tränar" lite från marken i hagen

Här kommer en bild från i morse när jag sitter och åker häst...:angel: obs dålig kvalitet.

piaffebusca.jpg

Är det från strängnäs? ser ut att vara en fin häst på det man ser på bilden:)

KL
Vill också visa nu!
Inte för att vi kan något, har precis börjat trava i longering för första gången.. :rofl:
Men iaf.. Det är ju bara det att jag alltid är fotograf..får be någon fota åt mig... hmmmm.... vet nog vem.. >) Men det dröjer ett tag..

Vad duktiga och engagerade alla verkar vara..

Är det från strängnäs? ser ut att vara en fin häst på det man ser på bilden:)

Ja det är det. :)
Ja han var jättefin. Såg ju inte mycket ut för världen i hagen, smal och omusklad, men han var så härligt känslig och välutbildad att rida :love:.
Och dessutom, med lite knoppar (särskilt såna som är gjorda i stress på tio minuter haha) så är alla hästar fina! ;)

ja det får du allt göra! du får hota med nått så får dom följa med och ta kort:D;)

hehe ok:) jag har personligen inte sett han men min vän berättade om honom när hon var där sist. hehe ja knoppar som knoppar;) är det nån du känners häst eller är det Agnetas?

Nej det är en av min tränares hästar som jag fick äran att prova på:p Väldigt känslig och lättstressad var den, jag försökte mitt bästa att slappna av i kroppen men han tyckte nog att jag var för dåligt tajmad så han var lite upprörd. Men, men jag fick ändå åka med i piaffen:D

Min egen häst rider jag än så länge bara på longen.

hehe ok:) jag har personligen inte sett han men min vän berättade om honom när hon var där sist. hehe ja knoppar som knoppar;) är det nån du känners häst eller är det Agnetas?
Han är egentligen en av inackorderingarna tror jag, men ägaren känner agneta bra och han fick gå med på lite lektioner. Hur känner du till gesta?
Här är lite fler bilder om du/nån vill se...:
I hagen - benranglet till höger hehe...
I boxen med de vackra knopparna (med vita snoddar, suck)
16666815.jpg

jaha ok:) jag åkte med CD på en utav helgkurserna han hade där när jag praktiserade hon honom:) Hur stor är han?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 761
Senast: mamman
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 472
Senast: Cattis_E
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 855
Senast: Miiikaela_
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 107

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka