AR *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: AR *bildtråd*

PICT0044.jpg

OMG! Det är ju en tvåmanshäst!:D

Immer

det är isländska ridbyxor eller de används av islandsryttare;) de kostar nog runt 800-2000 väldigt varierande men såna ridbyxor e hemskt dyra.
Man kan köpa lite billigare på Hööks... faktiskt helt okej tycker jag.. de flesta iaf:)

ja eller nått:P jag har kollat på den många gånger och tänkt: men näää det kan inte vara äkta! men det är det nog fanemej! jag har aldrig sett nått liknande!

Innan någon hoppar på mig, så förklarar jag mig med att tråden börjar bli trögöppnad, med många vackra bilder. Därför tar jag mig friheten att låsa denna tråden och starta en ny.

Med vänliga hälsningar

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 760
Senast: mamman
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 471
Senast: Cattis_E
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 853
Senast: Miiikaela_
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 102

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka